MadZutiS | Datums: Saturday, 28-04-2007, 16:14 | Ziņa # 1 |
Admin
Grupa: Administrators
Ziņas: 85
Respekts: 5
Status: OFFLINE
| Krisim ir jautajums par valve hammer editor! - Kāda texture ir jāliek un kas ir jāmaina entity lai dabūtu caurspīdīgu stiklu? Ja kāds zin tad raksta šeit!
Misters ADMINS! Nu varat man visu prasît utt.
Labojis MadZutiS - Saturday, 28-04-2007, 16:19 |
|
|
|
KarlsoN | Datums: Sunday, 29-04-2007, 10:01 | Ziņa # 2 |
Otrais Admins
Grupa: Administrators
Ziņas: 81
Respekts: 3
Status: OFFLINE
| Tātad, lai dabūtu tieši caurspīdīgu stiklu, ir jāņem glass(kas to būtu domājis?!) textūra, tad lai viņu dabūtu caurspīdīgu - tad uzspiežam uz izveidotā stikla, tad ctrl+t, parādās lodziņš! Tur izvēlamies no atribūtiem render mode - additive! un fx amount norāda caurspīdīgumu! Un lai dabūtu viņu plīstošu, class ir jāizvēlas func_breakable, tur tad varēs uzlikt strength (cik ilgi jāšauj lai saplīstu), tad tur vēl būs material type - tur priekš stikla ir glass utml.! Ja kāds kaut ko nesaprot, rakstiet šeit!
Gudrais Domātājs jeb Admins, moderators. Kas citam bedri rok, tam noteikti ir laapsta!:)
|
|
|
|
Gailis | Datums: Sunday, 11-11-2007, 15:55 | Ziņa # 3 |
Lietotājs
Grupa: Lietotājs
Ziņas: 7
Respekts: 0
Status: OFFLINE
| davaj kads pasakat kaa vsp var taisit mapes un kur novilgt to kas vajdzigs lai taisitu mapes ???
|
|
|
|